Thursday, October 22, 2009

Hän bloggaa taas!

Nyt on liikaa sydämellä, joten nyt on taas alettava bloggaaminen (vai bloggaamaan? kaksi g:tä?). Toivottavasti tällä kertaa tämä tulee toimimaan ja oikeasti jaksan kirjoittaa useammin. Täytyy nyt vaan päättää kirjoittaa, niin sitten tulee kirjoitettua!

Olen miettinyt kovasti blogeja, teemoja, sisältöjä ja yleisöjä. Lisäksi omalla nimellä esiintymistä ja tunnistettavuutta. Kovien pohdintojen jälkeen en ole oikein viisaammaksi tullut. Sen vaan tiedän, että on aika kirjoittaa!
Tämä blogi olkoon täten minun oma henkilökohtainen blogi, jonne koetan saada lukijoiksi ystäviäni ja tuttaviani ja niitä, jotka haluavat tätä lukea. Täällä olkoon minulle niin ominaisia kirjoitusvirheitä ja muitakin lapsuksia. Täällä käsiteltäköön erinäisiä aisoita, jotka mieltäni painaa elämästä ja yhteiskunnasta, mediasta ja niistä sosiaalisitakin sekä ajankohtaisista asioista. Nehän ne lähinnä nykyään mieltä painaa.

Aiemmat blogini on tulleet kirjoitetuksi hyvin luonnollisesti, sillä olen ollut ulkomailla ja blogi on hyvä tapa kertoa kuulumiset suuremmalle yleisölle kerralla. Se on siis ollut niiden edellisten kirjoitusten teema. Nyt ne ovat netistä poistetut ja omaksi iloksi tallennetut, että jos niitä vaikka joskus sitten vielä uskaltais lukeakin. Nyt ollaan erittäin juurruttu ja erittäin kotimaassa. Hyvä niin!

Tästä artikkelista sain myös kovasti ideoita tähän bloggaamiseen. Olen joskus ehkä joitain mielipiteitä elämässäni esittänyt. Nykyään luen enemmän kuin koskaan nimenomaan asiatekstejä, kulutan kulttuuria enemmän kuin koskaan ja muutenkin vanhemmiten (hui!) on tullut ymmärrettyä, että elämässaä on sisältöä, vaikkei aina ja koko ajan tee jotain konkreettista. Ja on mielipiteitä! Enemmän kuin koskaan! Eli miksen pohtisi ja avaisi sanaista arkkuani nyt täällä, koska minulla on ollut kova halu kirjoittaa blogia.

Ehkä olen ollut aiemmin vähän vajaa :)

Täältä tähän.

1 comment:

Anonymous said...

ah, tää on taas elossa. jees!

arvaa miten tajusin tulla tänne? wordpressin statistiikka ilmoitti että tältä sivulta oli ollut liikennettä mun sivulle, joten olin ihan että "MITÄ?"... hih... on tää bloggaus ihmeellistä.

sit ku vaan olis aikaa blogata ja jotain sanottavaa :) mikään ei enää yllätä enkkulassa.